hocam siteye sizin güvenmeniz yetmiyor bu güveni ziyaretçilerin de hissetmesini sağlamanız gerekiyor. artık alan adını 10 yıllık kaydedip siteye "bilgileriniz 10 yıl boyunca güvende" diye slogan mı eklersiniz, logo ve site tasarımını çok sağlam yapıp giren ziyaretçide "internet varolduğu müddetçe bu siteye bir şey olmaz" intibasını mı uyandırırsınız bilmiyorum.

vayvayva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam güzel yorumlar için. Site kapanmaz istikrar gösterecektir bu konuda hiç şüpheniz olmasın. Hotmail vs çok zahmetli bu sisteme göre bence bunun çok daha pratik olduğu düşüncesindeyim. Umarım güzel bir kitle yakalarız daha çok kişiye ulaşırız