the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok pratik ve kolay kullanılacak şekilde tasarlarlanmış. elinize sağlık.

karşılaşabileceğiniz sorunlardan birisi gizlilik, ben kendi bilgisayarıma bazı şifreleri kaydediyorum not olarak mesela, insanlar güvenmeyebilir sitenize.

diğer bir sorun ise istikrar. site gelecek yıl kapanabilir ve kişinin kaydettiği tüm notlar silinebilir. bilgisayarda böyle bir sorun olmuyor veya hotmail vb. sistemlerde.
Teşekkür ederim hocam güzel yorumlar için. Site kapanmaz istikrar gösterecektir bu konuda hiç şüpheniz olmasın. Hotmail vs çok zahmetli bu sisteme göre bence bunun çok daha pratik olduğu düşüncesindeyim. Umarım güzel bir kitle yakalarız daha çok kişiye ulaşırız