Arkadaşım Keriz (:
16
●844
- 05-07-2014, 19:11:45Teşekkürler HayatımaLoHaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diğer arkadaşlara da yorumlarından dolayı teşekkür ederim. şu anda test aşamasında sanırım bir haftaya kadar herşeyiyle oturmuş olucaktır. - 05-07-2014, 19:28:19Yorumunuz için teşekkürler ancak belirttigim gibi Tasarım şu an da test aşamasın da Blogizma arkadaşımız Kazım bey şu anda ara ara gerekli tüm eksiklikleri tamamlıyor. ve kendisine sonuna kadar güveniyorum. zaten konuyu açma amacım da buydu yukarıda da belirttigim gibi sizlerin görüşleri bizim için önemlidir ancak bu yorum da bi görüş degil eleştri görüyorum. eleştri aşamasına daha geçtigimizi sanmıyorum. eksik gördügünüz noktaları belirtirseniz çok daha iyi olur.kontrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2014, 19:33:58Yok hocam tasarım wp degil ancak bu tasarım zaten yabancıozany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz türkçeleştiriyoruz. tasarımı sagolsun konuya yazan MuhammedEksi arkadaşım önerdi ona pm ile ulaşırsan sana gerekli bilgileri vericektir.
- 05-07-2014, 19:38:41Aslında eleştri yada daha yapıcı bir yaklaşımla tenkid yapmak istemedim.
İftar saati yaklaştıkça insan daha da tembelleşiyor.
Uzun uzun yazmak istemedim.
Kısadan geçiverdim işte!
Demem o ki;
Domain gayet güzel ve kaliteli,
Lakin...
Sitenin arayüzü bu şekilde olacak
ve
bu mevcut üzerinden geliştirilecek ise;
"Bu domain bu arayüze dar gelir"
CezmiKalorifer tarzı bir arayüzün biraz daha
geliştirilmiş hali daha iyi durur...
Sanırım - 05-07-2014, 19:51:27işte benim aradıgım yorum da bu Facebook ve Youtube un hikayesini biliyorsanız benim de neden bu tema ile yola cıktıgım konusun da az çok fikir sahibi olucaksınız. ben şu an da sadece canım sıkıldıgın da arkadaşlarım la resim paylaşabilicegim bi sayfa yapma cabasındayım. site ne kadar çabuk büyürse bende geliştirilmesi konusun da o kadar bütce ayırıcam. yani bu bütce 100.000 de olsa sorun degil.kontrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle