kontrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında eleştri yada daha yapıcı bir yaklaşımla tenkid yapmak istemedim.

İftar saati yaklaştıkça insan daha da tembelleşiyor.
Uzun uzun yazmak istemedim.
Kısadan geçiverdim işte!

Demem o ki;
Domain gayet güzel ve kaliteli,
Lakin...
Sitenin arayüzü bu şekilde olacak
ve
bu mevcut üzerinden geliştirilecek ise;
"Bu domain bu arayüze dar gelir"

CezmiKalorifer tarzı bir arayüzün biraz daha
geliştirilmiş hali daha iyi durur...
Sanırım
işte benim aradıgım yorum da bu Facebook ve Youtube un hikayesini biliyorsanız benim de neden bu tema ile yola cıktıgım konusun da az çok fikir sahibi olucaksınız. ben şu an da sadece canım sıkıldıgın da arkadaşlarım la resim paylaşabilicegim bi sayfa yapma cabasındayım. site ne kadar çabuk büyürse bende geliştirilmesi konusun da o kadar bütce ayırıcam. yani bu bütce 100.000 de olsa sorun degil.