kontrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain: 8
Site: 2
Yorumunuz için teşekkürler ancak belirttigim gibi Tasarım şu an da test aşamasın da Blogizma arkadaşımız Kazım bey şu anda ara ara gerekli tüm eksiklikleri tamamlıyor. ve kendisine sonuna kadar güveniyorum. zaten konuyu açma amacım da buydu yukarıda da belirttigim gibi sizlerin görüşleri bizim için önemlidir ancak bu yorum da bi görüş degil eleştri görüyorum. eleştri aşamasına daha geçtigimizi sanmıyorum. eksik gördügünüz noktaları belirtirseniz çok daha iyi olur.