Aslında eleştri yada daha yapıcı bir yaklaşımla tenkid yapmak istemedim.

İftar saati yaklaştıkça insan daha da tembelleşiyor.
Uzun uzun yazmak istemedim.
Kısadan geçiverdim işte!

Demem o ki;
Domain gayet güzel ve kaliteli,
Lakin...
Sitenin arayüzü bu şekilde olacak
ve
bu mevcut üzerinden geliştirilecek ise;
"Bu domain bu arayüze dar gelir"

CezmiKalorifer tarzı bir arayüzün biraz daha
geliştirilmiş hali daha iyi durur...
Sanırım