• 05-07-2006, 18:15:22
    #1
    Birgün program kurdum bilmem ne dll hatası istedi benden.aradım aradım bulamadım. ingilizcede yok baktim trde goremedim dll arşiv sitesi bir iki yer var ordada tam yok. buldum bir script uyarladım doldurdum aylarca ugraştım
    yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.yeni dosyalarda buldum eklemeye başladım onlarıda yayınlarsam içerik genişleyecek.Google amca adsenseye kabul etmedi nedense.
    http://www.dlldepo.com

    Arkadaşlar sitedi dosyalarla ilgili türkçe dökümanlarınız varmı gönderirseniz sevinirim sitede yayınlayım.
    keşke buna göre bir php script bulsam asp kasıyor.
  • 05-07-2006, 18:32:18
    #2
    Siteni beğendim ve başarılar dilerim yolun açık olur inşallah
  • 05-07-2006, 18:48:47
    #3
    eywallah saol. daha tamirat işleri var içeriğini tam bitirirsem birde ilave program download eklersem çok güzel olacağını tahmin ediyorum
  • 07-07-2006, 09:45:32
    #4
    hiç yorum belirten yokmuya
  • 07-07-2006, 09:48:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten güzel bir amaçla açılmış. tebrikler. logo daha güzel yapılabilir.

    kolay gelsin...
  • 07-07-2006, 09:56:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu sitede bulunan DLL, INF, OCX Dosyaları Sisteminize Rahatlıkla Yükleyebilirsiniz.Dosyalarımız Norton Kpyskayer Antivirüs Yazılımlarından Geçirilmiştir.

    Norton Kpyskayer bu ne ya ?
  • 07-07-2006, 09:57:56
    #7
    Misafir
    KingTR adlı üyeden alıntı:
    Bu sitede bulunan DLL, INF, OCX Dosyaları Sisteminize Rahatlıkla Yükleyebilirsiniz.Dosyalarımız Norton Kpyskayer Antivirüs Yazılımlarından Geçirilmiştir.

    Norton Kpyskayer bu ne ya ?
    yeni çıktı 2007 model

    yanlış yazılmış dalga geçmenin anlamı yok
  • 07-07-2006, 18:21:47
    #8
    arkadaşlar norton cart curt bir yandan haklısın bir web sitesinde doğru yazılması lazım iş yerinden ne ftp var ne başka bir şey iş arasında ancak o kadar uğraşıyorum.şuan daha ekleyecegim bir sürü içerik var tek tek bayağı bir uğraştırıyor. Logo geçici olarak yaptım süper bir logo yapacagim oraya.
    içeriği bitirir bitirmez tasarımına el atacağım tek başıma uğraşıyorum bu seviyeye 7 ayda getirdim şuan dosyalar hostumda degil en kısa zamanda onları aktaracağım.Saygılarımla.