arkadaşlar norton cart curt bir yandan haklısın bir web sitesinde doğru yazılması lazım iş yerinden ne ftp var ne başka bir şey iş arasında ancak o kadar uğraşıyorum.şuan daha ekleyecegim bir sürü içerik var tek tek bayağı bir uğraştırıyor. Logo geçici olarak yaptım süper bir logo yapacagim oraya.
içeriği bitirir bitirmez tasarımına el atacağım tek başıma uğraşıyorum bu seviyeye 7 ayda getirdim şuan dosyalar hostumda degil en kısa zamanda onları aktaracağım.Saygılarımla.