Birgün program kurdum bilmem ne dll hatası istedi benden.aradım aradım bulamadım. ingilizcede yok baktim trde goremedim dll arşiv sitesi bir iki yer var ordada tam yok. buldum bir script uyarladım doldurdum aylarca ugraştım
yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.yeni dosyalarda buldum eklemeye başladım onlarıda yayınlarsam içerik genişleyecek.Google amca adsenseye kabul etmedi nedense.
http://www.dlldepo.com

Arkadaşlar sitedi dosyalarla ilgili türkçe dökümanlarınız varmı gönderirseniz sevinirim sitede yayınlayım.
keşke buna göre bir php script bulsam asp kasıyor.