Kelepir 4 Site
15
●920
- 06-10-2010, 02:47:18CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedir bu stres anlamadım. Terbiyesizlik yapmayın!
- 06-10-2010, 03:47:32Terbiyesiz asıl sensin, sebebini anlatıyorum aşağıda.seRatoNin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terbiyesizlik mi? Siz gibi okuyup anlama seviyesi düşük insanlara gerçekten inanmıyorum. Bak kardeşim, OzluSohbet nickli arkadaş, 02:25 de yazmış, satılmadıysa alayım diye, benim mesaj saatim 7 dakika önce, 02:18. 7 dakika içinde böyle saçma bir mesaj olabilir mi?
Şimdi tut ki gelelim sana, okuyup anlamadan sivri dille yorum yapmama sebep oluyorsun, biraz anlayışlı olun kardeşim, okumadan anlamadan bir şeye cevap yazmayın.
Kırdığım kişi / kişiler varsa kusura bakmasın.
Domain panelimde, işlemler için teşekkür ederim. - 06-10-2010, 12:34:38dinoo45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledepresionist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm gönderildi