• 06-10-2010, 02:40:19
    #10
    Satılmadıysa Dedim zaten hayırlısı olsun.
  • 06-10-2010, 02:44:21
    #11
    Ozlusohbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satılmadıysa Dedim zaten hayırlısı olsun.


    Teşekkürler
  • 06-10-2010, 02:47:18
    #12
    CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartma, hemen al dediysek, bitti o iş.

    Arkadaş msn eklesin, bekliyorum işlemler için.
    Nedir bu stres anlamadım. Terbiyesizlik yapmayın!
  • 06-10-2010, 03:47:32
    #13
    seRatoNin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedir bu stres anlamadım. Terbiyesizlik yapmayın!
    Terbiyesiz asıl sensin, sebebini anlatıyorum aşağıda.

    Terbiyesizlik mi? Siz gibi okuyup anlama seviyesi düşük insanlara gerçekten inanmıyorum. Bak kardeşim, OzluSohbet nickli arkadaş, 02:25 de yazmış, satılmadıysa alayım diye, benim mesaj saatim 7 dakika önce, 02:18. 7 dakika içinde böyle saçma bir mesaj olabilir mi?

    Şimdi tut ki gelelim sana, okuyup anlamadan sivri dille yorum yapmama sebep oluyorsun, biraz anlayışlı olun kardeşim, okumadan anlamadan bir şeye cevap yazmayın.

    Kırdığım kişi / kişiler varsa kusura bakmasın.

    Domain panelimde, işlemler için teşekkür ederim.
  • 06-10-2010, 07:10:04
    #14
    hocam ***** sitenin adrsnı pm alblrmyım?
  • 06-10-2010, 10:25:11
    #15
    ***** sağlık domaini ve bitis zamanını pm alabili rmiyim?
  • 06-10-2010, 12:34:38
    #16
    dinoo45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ***** sitenin adrsnı pm alblrmyım?
    depresionist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** sağlık domaini ve bitis zamanını pm alabili rmiyim?


    Pm gönderildi