CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abartma, hemen al dediysek, bitti o iş.

Arkadaş msn eklesin, bekliyorum işlemler için.
Nedir bu stres anlamadım. Terbiyesizlik yapmayın!