
Nedir bu stres anlamadım. Terbiyesizlik yapmayın!
Terbiyesiz asıl sensin, sebebini anlatıyorum aşağıda.
Terbiyesizlik mi? Siz gibi okuyup anlama seviyesi düşük insanlara gerçekten inanmıyorum. Bak kardeşim, OzluSohbet nickli arkadaş, 02:25 de yazmış, satılmadıysa alayım diye, benim mesaj saatim 7 dakika önce, 02:18. 7 dakika içinde böyle saçma bir mesaj olabilir mi?
Şimdi tut ki gelelim sana, okuyup anlamadan sivri dille yorum yapmama sebep oluyorsun, biraz anlayışlı olun kardeşim, okumadan anlamadan bir şeye cevap yazmayın.
Kırdığım kişi / kişiler varsa kusura bakmasın.
Domain panelimde, işlemler için teşekkür ederim.