• 31-01-2010, 00:51:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ücretsiz olarak domain dağıtmayı düşünüyorum. Kişi domaini kaydedicek NS lerini girecek kendi hostuna yönlendirecek. Ve domaini kullanmaya başlayacak. Bu sistem ücretsiz olacak. Örnek olarak www.tatil.xx.xx şuan örnek projeler var ama çoğunda bu şekilde domaini kendi hostunuza yönlendiremiyorsunuz. bu tarzda bende böyle birşey yapmayı düşündüm. Sizce nasıl olur ?

    Edit : Projeden vazgeçilmiş script yazılacak ücretsiz olarak forumda dağıtılacaktır isteyen kullanabilir..

    https://www.r10.net/domain-satis/5586...post1060357679

    Domain satılıktır. 2 Harf
  • 31-01-2010, 00:55:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende çok düşündüm hatta 2 defa konu açtım ama tık yok
  • 31-01-2010, 00:56:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ne konuda tık yok yorum mu gelmedi yoksa kimse yanaşmıyor mu ?
  • 31-01-2010, 00:58:01
    #4
    vallahi bu tarz bi script bulabilseydim bende birşeyler düşünüyordum ama bulamamıştım
  • 31-01-2010, 01:02:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Biz zaten scripti kendimiz yazacağız. Projenin tutup tutmayacağını araştırıyoruz. Sonuçta nic.tr de bu şekilde domain veriyor. Tüm jeneriklerde boşta olacak haliyle. İyi bir proje gibi geldi.
  • 31-01-2010, 01:03:00
    #6
    Böyle bir script piyasaya düştüğünde herkes domainci olacak desenize Bende arıyorum böyle bişey
  • 31-01-2010, 01:05:18
    #7
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne konuda tık yok yorum mu gelmedi yoksa kimse yanaşmıyor mu ?
    Yorum gelmiyor.

    Yazdırmak istersen büyük bir bütçe istiyorlar

    Yani senin yapmak istediğin yonlendir.com gibi birşey. yani subdomain yönlendirmesi.

    Bende çok hevesliydim ama araştırmaktan yıldım ve vazgeçtim
  • 31-01-2010, 01:08:35
    #8
    uFig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum gelmiyor.

    Yazdırmak istersen büyük bir bütçe istiyorlar

    Yani senin yapmak istediğin yonlendir.com gibi birşey. yani subdomain yönlendirmesi.

    Bende çok hevesliydim ama araştırmaktan yıldım ve vazgeçtim
    Sanırım senin istediğin farklı bir şey.
    Konuyu açan arkadaş dns yönlendirmesi olacak demiş.
    Subdomaini adrese yönlendirmesi basit geldi bana.
    Sonuçta bir domain farklı farklı hostlara bölünecek ama nasıl. mevzu o..

    Bu arada projenizde başarılar..
  • 31-01-2010, 01:12:12
    #9
    Panele ns yönlendirmesi diye bişey koyarsın ns ayarları girilir oraya. Orası cpanel veya plesk deki dns yönetimiyle bağlantılı olur. Böylelikle subdomaine ns yönlendirmesi yapılmış olur. Tabi önemli olan bunu yapabilmek Benimkisi sadece lafta