Ücretsiz olarak domain dağıtmayı düşünüyorum. Kişi domaini kaydedicek NS lerini girecek kendi hostuna yönlendirecek. Ve domaini kullanmaya başlayacak. Bu sistem ücretsiz olacak. Örnek olarak www.tatil.xx.xx şuan örnek projeler var ama çoğunda bu şekilde domaini kendi hostunuza yönlendiremiyorsunuz. bu tarzda bende böyle birşey yapmayı düşündüm. Sizce nasıl olur ?
Edit : Projeden vazgeçilmiş script yazılacak ücretsiz olarak forumda dağıtılacaktır isteyen kullanabilir..
https://www.r10.net/domain-satis/5586...post1060357679
Domain satılıktır. 2 Harf
Domain Dağıtma Sistemi
38
●2.035
- 31-01-2010, 01:05:18Yorum gelmiyor.ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdırmak istersen büyük bir bütçe istiyorlar
Yani senin yapmak istediğin yonlendir.com gibi birşey. yani subdomain yönlendirmesi.
Bende çok hevesliydim ama araştırmaktan yıldım ve vazgeçtim
- 31-01-2010, 01:08:35Sanırım senin istediğin farklı bir şey.uFig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açan arkadaş dns yönlendirmesi olacak demiş.
Subdomaini adrese yönlendirmesi basit geldi bana.
Sonuçta bir domain farklı farklı hostlara bölünecek ama nasıl. mevzu o..
Bu arada projenizde başarılar..