Ücretsiz olarak domain dağıtmayı düşünüyorum. Kişi domaini kaydedicek NS lerini girecek kendi hostuna yönlendirecek. Ve domaini kullanmaya başlayacak. Bu sistem ücretsiz olacak. Örnek olarak www.tatil.xx.xx şuan örnek projeler var ama çoğunda bu şekilde domaini kendi hostunuza yönlendiremiyorsunuz. bu tarzda bende böyle birşey yapmayı düşündüm. Sizce nasıl olur ?

Edit : Projeden vazgeçilmiş script yazılacak ücretsiz olarak forumda dağıtılacaktır isteyen kullanabilir..

https://www.r10.net/domain-satis/5586...post1060357679

Domain satılıktır. 2 Harf