Panele ns yönlendirmesi diye bişey koyarsın ns ayarları girilir oraya. Orası cpanel veya plesk deki dns yönetimiyle bağlantılı olur. Böylelikle subdomaine ns yönlendirmesi yapılmış olur. Tabi önemli olan bunu yapabilmek Benimkisi sadece lafta