• 09-03-2026, 13:54:45
    #1
    Merhaba Metin2Server.net adında yeni bir proje yapıyorum projeyi inceleyip önerileriniz varsa yada beğenmediğiniz kısımlar duymak isterim şimdiden teşekkürler
  • 09-03-2026, 13:57:42
    #2
    Webze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Metin2Server.net adında yeni bir proje yapıyorum projeyi inceleyip önerileriniz varsa yada beğenmediğiniz kısımlar duymak isterim şimdiden teşekkürler
    hocam klasik agent tasarımı işte 2 3 görselden başka emek vermemişsiniz mobilde felaket gözyorucu ve bozuk duruyor tamam yapay zekaya yaptırıyorsunuzda "şunu bana yap" diyip geçmeyin kendi tasarımınızı sokun
  • 09-03-2026, 13:58:46
    #3
    Merhaba, hayırlı olsun. Oldukça kullanışlı ve user friendly görünüyor. Yazı font/boyutları sanki büyük gibi geldi sadece.
  • 09-03-2026, 13:59:08
    #4
    burakbn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam klasik agent tasarımı işte 2 3 görselden başka emek vermemişsiniz mobilde felaket gözyorucu ve bozuk duruyor tamam yapay zekaya yaptırıyorsunuzda "şunu bana yap" diyip geçmeyin kendi tasarımınızı sokun
    Yorumunuz için teşekkür ederim evet agent kullandık mobil tarafa çok fazla dikkat etmedik genelde metin2 kullanıcıları mobil tarafa çok dikkat etmez bu sebeple o kısma bakmadık aslında
  • 09-03-2026, 13:59:35
    #5
    Yazı boyutu çok bğyğk geldi
  • 09-03-2026, 14:00:27
    #6
    aygroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, hayırlı olsun. Oldukça kullanışlı ve user friendly görünüyor. Yazı font/boyutları sanki büyük gibi geldi sadece.
    calculus07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazı boyutu çok bğyğk geldi

    Genelde Metin2 ile ilgili siteleri incelediğimde gözüme çarpan ilk şey yazı boyutları oldu bende o tarafa hizmet veren bir site olacağı için biraz büyük tuttum
  • 09-03-2026, 14:00:57
    #7
    Hayırlı olsun başarılar
  • 09-03-2026, 14:01:16
    #8
    Rolly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun başarılar
    Teşekkür ederim hocam
  • 09-03-2026, 14:03:14
    #9
    projeyi bırakmadan devam ettirmeni öneriyorum çünkü biraz ivme kazanırsa site direkt 50 tane sunucu reklama geliyor