burakbn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam klasik agent tasarımı işte 2 3 görselden başka emek vermemişsiniz mobilde felaket gözyorucu ve bozuk duruyor tamam yapay zekaya yaptırıyorsunuzda "şunu bana yap" diyip geçmeyin kendi tasarımınızı sokun
Yorumunuz için teşekkür ederim evet agent kullandık mobil tarafa çok fazla dikkat etmedik genelde metin2 kullanıcıları mobil tarafa çok dikkat etmez bu sebeple o kısma bakmadık aslında