• 19-02-2007, 12:52:54
    #1
    Kafamdaki bir projeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Konudanda anlaşılabileceği gibi maliyetli, eziyetli, ve çok zor bir proje veya düşünce. Fakat kafama koydum belki 5 sene sonra olur ama bunu iyi kötü yapacağım. Taşıtları binme oyuncular arasındaki iletişimin yanında diğer oyuncular ile chat imkanı olsun istiyorum.(oyun içinde, knight veya silkroad gibi) Kafeler, parklar gibi mekelarda olacak mesela. Çok mu abarttım ne

    Bu sadece benim bir düşüncem belkide bir oyun motoru yapmam gerekebilir ama bunu yapmalıyım
    Fikirlerinizi alayım?
    Flash ile bunun gibi birşey yapmak mümkün mü sizce? başta 2 boyutta olabilir.
  • 19-02-2007, 13:20:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir soz vardir ingilizcede...

    "If there's a wish there's a way"

    Anlami su, bir hayalin varsa onu gerceklestirmeninde bir yolu vardir. Sen bunu yapabilecegine inaniyorsan... Ozaman neden olmasin? Yanliz cok ugrasman lazim ve tek kisiyle yapilabilecek bir seyde degil, ustelik sadece Flash'le yapilacak bir sey de degil. Bence ilk once hersey guzel bir arastirman lazim.
  • 19-02-2007, 23:02:49
    #3
    TurkoLoco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir soz vardir ingilizcede...

    "If there's a wish there's a way"

    Anlami su, bir hayalin varsa onu gerceklestirmeninde bir yolu vardir. Sen bunu yapabilecegine inaniyorsan... Ozaman neden olmasin? Yanliz cok ugrasman lazim ve tek kisiyle yapilabilecek bir seyde degil, ustelik sadece Flash'le yapilacak bir sey de degil. Bence ilk once hersey guzel bir arastirman lazim.
    Teşekkürler güzel bir cevap olmuş

    Haklısın, flash konusundada deneyimsizim zaten. Bu yaz flash ve değişken ile veritabanı kullanan bir dili adam gibi öğreceğim. Ve tabiyki bir takım yapmalı dediğim gibi bu işi. Umarım r10'dan kardeşlerimle gerçekleştiririz bunun gibi bir şeyi
  • 19-02-2007, 23:09:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Eğer grafikler ağır olursa oynaması çok zor, bugün bazı oyun tasarımcılarının bile farkında olmadığı birşey var, mesela bir oyuna sabit olmayan bulut ekliyorsunuz cpu kullanımı %50'lardan %80'lere çıkıyor, ben bazı oyunlar görüyorum oynarken pc'im dehşet derece kasılıyor, güzel fikir ama bence flash ile zor.
  • 19-02-2007, 23:30:07
    #5
    cross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer grafikler ağır olursa oynaması çok zor, bugün bazı oyun tasarımcılarının bile farkında olmadığı birşey var, mesela bir oyuna sabit olmayan bulut ekliyorsunuz cpu kullanımı %50'lardan %80'lere çıkıyor, ben bazı oyunlar görüyorum oynarken pc'im dehşet derece kasılıyor, güzel fikir ama bence flash ile zor.
    Flash ile sadece taslağını hazırlayacağız gibi o zaman
  • 20-02-2007, 01:08:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Zor dostum zor zor sevilmeden sevmek
  • 20-02-2007, 01:10:29
    #7
    Misafir
    Böyl bir proje için en az 15 kişilik bir takım oluşturulması gerekiyor.

    Performans için freelance imkansız gibi.Dolayısı ile Şirket ile çalışmanız gerekir

    Bununda size maliyeti ortalama 300-400 bin dolar.
  • 20-02-2007, 04:20:09
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    VizyonTele Deli Emin Replik: Şerefsizim benim aklıma Gelmişti.

    Güzel düşünce yeterki üretici şeyler yapalım ve parayı kazanıcaksak veya batacaksakda doğru işler yaparken batalım. Ve emeğimizi orada sermayemizi orada harcayalım. Bir gün gelir nerden geldiği bile belli olmadan büyük yol katettiğimizi görürüz. İşte kaybetmiş gibi gördüğümüz zaman ve para bir zaman geldiğinde sana gelir ve başarı olarak geri döner. Yeterki Sürekli yılmadan usanmadan düzgün projeler işler çıkarmakta. Bende bu konularda proje geliştiriyorum. Kendi yapamadığım projelerimi satıyorum. Fikir ve düşünce ile yapılmayacak ve hayallerde sınır olmayan bir dünyadan abartı olmaz. Bence yeterki inan.
    Benim bir lafım var. İnanmak başarmanın yarısı işin başlangıcıdır. İçinden geldiği gibi inandığın gibi çalışmalarını sürdür. Bu ülkenin düşünen insanlara ihtiyacı var. Hayırlısı olsun. Umut ettiğin istediğin başarına kavuşursun.
  • 20-02-2007, 17:06:47
    #9
    @Azgon
    Güzel bir cevapta sen vermişsin, teşekkürler

    ****** hocam GTA dediysemse sa demedimki, şimdilik GTA 2 benzeri birşey olabilir

    Ama genel olarak haklısın.
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyl bir proje için en az 15 kişilik bir takım oluşturulması gerekiyor.

    Performans için freelance imkansız gibi.Dolayısı ile Şirket ile çalışmanız gerekir

    Bununda size maliyeti ortalama 300-400 bin dolar.