TurkoLoco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir soz vardir ingilizcede...

"If there's a wish there's a way"

Anlami su, bir hayalin varsa onu gerceklestirmeninde bir yolu vardir. Sen bunu yapabilecegine inaniyorsan... Ozaman neden olmasin? Yanliz cok ugrasman lazim ve tek kisiyle yapilabilecek bir seyde degil, ustelik sadece Flash'le yapilacak bir sey de degil. Bence ilk once hersey guzel bir arastirman lazim.
Teşekkürler güzel bir cevap olmuş

Haklısın, flash konusundada deneyimsizim zaten. Bu yaz flash ve değişken ile veritabanı kullanan bir dili adam gibi öğreceğim. Ve tabiyki bir takım yapmalı dediğim gibi bu işi. Umarım r10'dan kardeşlerimle gerçekleştiririz bunun gibi bir şeyi