VizyonTele Deli Emin Replik: Şerefsizim benim aklıma Gelmişti.

Güzel düşünce yeterki üretici şeyler yapalım ve parayı kazanıcaksak veya batacaksakda doğru işler yaparken batalım. Ve emeğimizi orada sermayemizi orada harcayalım. Bir gün gelir nerden geldiği bile belli olmadan büyük yol katettiğimizi görürüz. İşte kaybetmiş gibi gördüğümüz zaman ve para bir zaman geldiğinde sana gelir ve başarı olarak geri döner. Yeterki Sürekli yılmadan usanmadan düzgün projeler işler çıkarmakta. Bende bu konularda proje geliştiriyorum. Kendi yapamadığım projelerimi satıyorum. Fikir ve düşünce ile yapılmayacak ve hayallerde sınır olmayan bir dünyadan abartı olmaz. Bence yeterki inan.
Benim bir lafım var. İnanmak başarmanın yarısı işin başlangıcıdır. İçinden geldiği gibi inandığın gibi çalışmalarını sürdür. Bu ülkenin düşünen insanlara ihtiyacı var. Hayırlısı olsun. Umut ettiğin istediğin başarına kavuşursun.