E-TİCARET SİSTEMİMİZ TAMAMLANMIŞTIR.
Tanıtım konusu edit...
Satın almak ve e-ticaret sitesi yaptırmak için Lütfen profilimizdeki iletişim bilgilerinden bize ulaşınız.
Saygılarımla...
e-ticaret projemiz bitmek üzere
6
●260
- 26-03-2018, 14:17:10Üyeliği durdurulduHocam maşallah elinize emeğinize sağlık. Size örnek teşkil etmesi adına gurmemarket . com buraya bi bakıverin. Adamlar gerçekten görsel anlamda baya iyi şeyler yapmış. Yukarıdaki menüler felan çok basit duruyor. Tabi ilk başta yazılımını yapıyorsunuz oralar sonraki işler. Yine de Allah kolaylık versin. Allah emeğinizi boşa çıkarmasın.
- 26-03-2018, 14:18:35ben tasarımı beğendim
sanırım zevkler meselesi
- 26-03-2018, 14:31:28Gigrafik değerli yorumun için teşekür ederim.Gigrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur hocam , bu tasarım proje başlangıcında kullandığımız bir tasarım açıklamıştım onuda
, hazır tempate , ama kendimize göre editledik onu
sistemi tamamen bitirdiğimizde satışa çıkardığımız zaman bu tasarımla çıkartmıyacağız
, kendi yazacağımız tasarımlar ile satışa sunacağız buda dahil 
angelicmoon teşekür ederim kardeşim yorumun bizi motive ediyorangelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, söylediğin siteyede baktım biz o tasarımların aynısını yada daha iyisinide yapabiliyoruz ama mobil odaklı siteler tasarlıyoruz.
projemiz bitiğinde farklı temalar ve sektörlere uygun tasarımlarla satışa çıkartacağız.
e-ticaret sistemini sıfırdan kendimiz yazdık ve dinamikleştirdik, inşallah bitiğinde sisteme bir çok farklı tasarım ekliyeceğiz.
artık müşteriler hangi tasarımı begeniyorsa onu alırlar
SeripoSoft derğerli yorumun için teşekür ederim kardeşim, aynen dediğin gibi zevk meselesiSeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, biz yazılımcılar yada tasarımcılar şekil şukul yada zor olanı severiz ,
ama gel gör ki müşteri o sitelerimizi begenmiyor adam bana dandik bir site gösterip bunun gibi istiyorum diyor
, sanırım biz yazılımcı ve tasarımcıları kimse anlamıyor 
Onun için asla kendi zevkime göre değil firma ve müşterilerin isteklerine göre sade anlaşılır basit arayüze sahip tasarımlar yapmaya çalışıyorum
TÜM YORUM VE GÖRÜŞLERİNİZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİM. BİZİ MOTİVE EDİYORSUNUZ
SAYGILARIMLA... - 26-03-2018, 14:34:34Kozmetik veya çerez-tek ürün marka üzerinde kullanılabilir. Sizlere önerim daha çok sipariş panelinde çok rahat işlem yapma imkanı olması gerekiyor.
- 26-03-2018, 14:44:13SonBirDefa değerli yorumun için teşekür ederimSonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aynen dediğin gibi , belirli sektörler için uyugun bir sistem olacak , yani benim yaptıgım sisetm bir n11 yada hepsi burada olmaz
kuruyemiş,kozmetik, elektornik sektörü ,otomotiv,eğitim,sağlık,tarım,gıda, v.b. bir çok yerel ,bölgesel yada ülke çapında hizmet veren firma ve kuruluşlar için uygundur.
sistem bitiğinde farklı tasarımları ve bir çok özelliği aktif olacak, bir çok e-ticaret hizmeti veren firmaların sistemi ile kıyaslandıgında bir çok yönde daha iyi bir sistem oldugunu göreceksiniz.
eğer şimdiki halini bile kıyaslarsanız , ne demek istediğimi anlıyacaksınız.
yazdıgımız sistem sadece satış yap iş bitti değil , müşterinin sürekli alıveriş yapabileceği kendini güvende hisetiği ve firmanın müşteriye daha iyi hizmet verebilecek bir sistem tasarladık ve yazdık
bittiğinde inşallah ne demek istediğimi anlıyacaksınız
teşekürler
sanırım zevkler meselesi