• 26-03-2018, 14:09:02
    #1
    E-TİCARET SİSTEMİMİZ TAMAMLANMIŞTIR.
    Tanıtım konusu edit...
    Satın almak ve e-ticaret sitesi yaptırmak için Lütfen profilimizdeki iletişim bilgilerinden bize ulaşınız.

    Saygılarımla...
  • 26-03-2018, 14:16:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tasarımın yetersiz kaldığını düşünüyorum
  • 26-03-2018, 14:17:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam maşallah elinize emeğinize sağlık. Size örnek teşkil etmesi adına gurmemarket . com buraya bi bakıverin. Adamlar gerçekten görsel anlamda baya iyi şeyler yapmış. Yukarıdaki menüler felan çok basit duruyor. Tabi ilk başta yazılımını yapıyorsunuz oralar sonraki işler. Yine de Allah kolaylık versin. Allah emeğinizi boşa çıkarmasın.
  • 26-03-2018, 14:18:35
    #4
    Dijital Pazarlama Ajansı
    ben tasarımı beğendim sanırım zevkler meselesi
  • 26-03-2018, 14:31:28
    #5
    Gigrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımın yetersiz kaldığını düşünüyorum
    Gigrafik değerli yorumun için teşekür ederim.
    Doğrudur hocam , bu tasarım proje başlangıcında kullandığımız bir tasarım açıklamıştım onuda , hazır tempate , ama kendimize göre editledik onu
    sistemi tamamen bitirdiğimizde satışa çıkardığımız zaman bu tasarımla çıkartmıyacağız , kendi yazacağımız tasarımlar ile satışa sunacağız buda dahil

    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam maşallah elinize emeğinize sağlık. Size örnek teşkil etmesi adına gurmemarket . com buraya bi bakıverin. Adamlar gerçekten görsel anlamda baya iyi şeyler yapmış. Yukarıdaki menüler felan çok basit duruyor. Tabi ilk başta yazılımını yapıyorsunuz oralar sonraki işler. Yine de Allah kolaylık versin. Allah emeğinizi boşa çıkarmasın.
    angelicmoon teşekür ederim kardeşim yorumun bizi motive ediyor , söylediğin siteyede baktım biz o tasarımların aynısını yada daha iyisinide yapabiliyoruz ama mobil odaklı siteler tasarlıyoruz.
    projemiz bitiğinde farklı temalar ve sektörlere uygun tasarımlarla satışa çıkartacağız. e-ticaret sistemini sıfırdan kendimiz yazdık ve dinamikleştirdik, inşallah bitiğinde sisteme bir çok farklı tasarım ekliyeceğiz.
    artık müşteriler hangi tasarımı begeniyorsa onu alırlar

    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben tasarımı beğendim sanırım zevkler meselesi
    SeripoSoft derğerli yorumun için teşekür ederim kardeşim, aynen dediğin gibi zevk meselesi , biz yazılımcılar yada tasarımcılar şekil şukul yada zor olanı severiz ,
    ama gel gör ki müşteri o sitelerimizi begenmiyor adam bana dandik bir site gösterip bunun gibi istiyorum diyor , sanırım biz yazılımcı ve tasarımcıları kimse anlamıyor
    Onun için asla kendi zevkime göre değil firma ve müşterilerin isteklerine göre sade anlaşılır basit arayüze sahip tasarımlar yapmaya çalışıyorum

    TÜM YORUM VE GÖRÜŞLERİNİZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİM. BİZİ MOTİVE EDİYORSUNUZ
    SAYGILARIMLA...
  • 26-03-2018, 14:34:34
    #6
    Kozmetik veya çerez-tek ürün marka üzerinde kullanılabilir. Sizlere önerim daha çok sipariş panelinde çok rahat işlem yapma imkanı olması gerekiyor.
  • 26-03-2018, 14:44:13
    #7
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kozmetik veya çerez-tek ürün marka üzerinde kullanılabilir. Sizlere önerim daha çok sipariş panelinde çok rahat işlem yapma imkanı olması gerekiyor.
    SonBirDefa değerli yorumun için teşekür ederim
    Aynen dediğin gibi , belirli sektörler için uyugun bir sistem olacak , yani benim yaptıgım sisetm bir n11 yada hepsi burada olmaz
    kuruyemiş,kozmetik, elektornik sektörü ,otomotiv,eğitim,sağlık,tarım,gıda, v.b. bir çok yerel ,bölgesel yada ülke çapında hizmet veren firma ve kuruluşlar için uygundur.
    sistem bitiğinde farklı tasarımları ve bir çok özelliği aktif olacak, bir çok e-ticaret hizmeti veren firmaların sistemi ile kıyaslandıgında bir çok yönde daha iyi bir sistem oldugunu göreceksiniz.
    eğer şimdiki halini bile kıyaslarsanız , ne demek istediğimi anlıyacaksınız.

    yazdıgımız sistem sadece satış yap iş bitti değil , müşterinin sürekli alıveriş yapabileceği kendini güvende hisetiği ve firmanın müşteriye daha iyi hizmet verebilecek bir sistem tasarladık ve yazdık
    bittiğinde inşallah ne demek istediğimi anlıyacaksınız

    teşekürler