Tasarımın yetersiz kaldığını düşünüyorum
Gigrafik değerli yorumun için teşekür ederim.
Doğrudur hocam , bu tasarım proje başlangıcında kullandığımız bir tasarım açıklamıştım onuda

, hazır tempate , ama kendimize göre editledik onu
sistemi tamamen bitirdiğimizde satışa çıkardığımız zaman bu tasarımla çıkartmıyacağız

, kendi yazacağımız tasarımlar ile satışa sunacağız buda dahil
Hocam maşallah elinize emeğinize sağlık. Size örnek teşkil etmesi adına gurmemarket . com buraya bi bakıverin. Adamlar gerçekten görsel anlamda baya iyi şeyler yapmış. Yukarıdaki menüler felan çok basit duruyor. Tabi ilk başta yazılımını yapıyorsunuz oralar sonraki işler. Yine de Allah kolaylık versin. Allah emeğinizi boşa çıkarmasın.
angelicmoon teşekür ederim kardeşim yorumun bizi motive ediyor

, söylediğin siteyede baktım biz o tasarımların aynısını yada daha iyisinide yapabiliyoruz ama mobil odaklı siteler tasarlıyoruz.
projemiz bitiğinde farklı temalar ve sektörlere uygun tasarımlarla satışa çıkartacağız.

e-ticaret sistemini sıfırdan kendimiz yazdık ve dinamikleştirdik, inşallah bitiğinde sisteme bir çok farklı tasarım ekliyeceğiz.
artık müşteriler hangi tasarımı begeniyorsa onu alırlar
ben tasarımı beğendim

sanırım zevkler meselesi
SeripoSoft derğerli yorumun için teşekür ederim kardeşim, aynen dediğin gibi zevk meselesi

, biz yazılımcılar yada tasarımcılar şekil şukul yada zor olanı severiz ,
ama gel gör ki müşteri o sitelerimizi begenmiyor adam bana dandik bir site gösterip bunun gibi istiyorum diyor

, sanırım biz yazılımcı ve tasarımcıları kimse anlamıyor

Onun için asla kendi zevkime göre değil firma ve müşterilerin isteklerine göre sade anlaşılır basit arayüze sahip tasarımlar yapmaya çalışıyorum
TÜM YORUM VE GÖRÜŞLERİNİZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİM. BİZİ MOTİVE EDİYORSUNUZ
SAYGILARIMLA...