Bende genel anlamda beğenmemekle birlikte bana hoş görünmeyen birkaç yeri yazayım;
- Hiç sevmediğim Lazyload'ta gif bile yok,
- Sosyal medya logolarında bence sitelerin kendi renkleri kullanılmadı; yazıcıdan renksiz çıkarmıyorsunuz bir renk kodu var o kadar,
- Popüler /Yeni Haberler sekmesinde hangisinde olduğumuz anlaşılmıyor,
- Anasayfada Sidebar'ın bir kısmı boş kalmış,
- Slider'da resimler arası boşluk ve radius orayı hoş kılar.
Bayanlar.com Yayında!
69
●4.033
- 08-09-2015, 23:41:25Yorumunuz için teşekkür ederim. Yazılan herşeyi dikkate alıp üzerinde çalışmalar yapılacak.Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:07:22 -->-> Daha önceki mesaj 23:06:35 --
Yorumunuz için teşekkürler önerilerinize dikkat edeceğiz.Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:08:04 -->-> Daha önceki mesaj 23:07:22 --
İyi niyetiniz için teşekkürler hepimiz için herşeyin hayırlısı olması dileğiyle.ahmetshen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:10:29 -->-> Daha önceki mesaj 23:08:04 --
Yanlış anlaşılacak birşey yok hocam bir eleştirinin bile bin hakkı vardır her yazılana ayrıca teşekkür etme çabasında bulunuyorum ve herkes için herşeyin en hayırlısı olmasını diliyorum. Marka olma işin belirli bir kısmı diye düşünüyorum zamanla gelişecek bir durum, bizim elimizden gelen yapabileceğimizin en iyisini yapıp kimseyi kırmayıp hak yemeyip yolumuzda ilerlemek. Yorumunuz için tekrar teşekkürler.aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:15:53 -->-> Daha önceki mesaj 23:10:29 --
Yorumunuz için teşekkürler hocam Hepimiz için hayırlısı olmasını diliyorum.staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:18:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:15:53 --
Hocam tavsiyeleriniz için çok teşekkürler. Bunlar biraz site dolu dursun haberleri gibiydi ve çalışılan editörler gerçekten işinde kötüydü bunun bende farkındayım bundan sonra böyle olmayacak. Herşey bir tecrübedir umarım hayırlısı olur. Yorumunuz için tekrar çok teşekkürler.CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:24:47 -->-> Daha önceki mesaj 23:18:39 --
Wordpress yapısına hayranım, bana kalırsa bu yapıyı normal bir sitede kullanmak ilk olarak yapılacak en mantıklı şeydir bunu hep savundum. Ancak sitemde olmasını istediklerim bu yapıyla bu kadarda mümkün olmayabilir diye düşündüm. Özel yazılım kullanmamın temel sebebi budur. Özel yazılım çok çektiriyor ancak güzel yanlarıda var. Yorumunuz için çok teşekkürler.Kenshin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:26:42 -->-> Daha önceki mesaj 23:24:47 --
Yorumunuz için çok teşekkürler. İçerik konusunda %100 özgün olmakla beraber kalitesiz olduğunun farkındayım bunu tecrübe etmek biraz zor oldu ama dedikleriniz doğru. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olmasını diliyorum.rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:34:13 -->-> Daha önceki mesaj 23:26:42 --
Anket oluşumunu başlatan veya daha doğrusu herkese aşılayan onedio olduğundan dolayı bu söylenmiş. Anket denildiği anda zaten akıllarda bana kalırsada o site canlanır diye düşünüyorum ama bunu özellikle belirtmek için kullanıldığını düşünmüyorum. Onedio ile kulvarlarımız zaten farklı ve rakip olarak ben görmüyorum açıkcası, adı geçtiğinden dolayı belirteyim yaptıkları işe zaten hayranım. Yorumunuz için teşekkürler.Cyerol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:35:41 -->-> Daha önceki mesaj 23:34:13 --
Yorumunuz için çok teşekkür ederim dedikerinizi dikkate alacağız. Hepimizi için herşeyin hayırlısı olmasını diliyorum.Monolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:37:42 -->-> Daha önceki mesaj 23:35:41 --
Yorumunuz için çok teşekkürler yazdıklarınızı dikkate alacağız.MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:40:29 -->-> Daha önceki mesaj 23:37:42 --
Tasarım konusunda gelen tepkilerin, tavsiyelerin, eleştirilerin her birisini değerlendireceğiz. Yorumunuz için çok teşekkürler. Yapacağınız çalışmalarda başarılar diliyorum. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olmasını diliyorum.nagodre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:41:25 -->-> Daha önceki mesaj 23:40:29 --
Yorumunuz ve önerileriniz için çok teşekkürler yazdıklarınızı dikkate alacağız.Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-09-2015, 23:45:17Yorumunuz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler.BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:43:44 -->-> Daha önceki mesaj 23:43:08 --
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olmasını diliyorum.WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:45:17 -->-> Daha önceki mesaj 23:43:44 --
Bizde bunu hedeflemiştik. Sıradan wordpress temalarından uzak insanlara farklı olacak birşeyler sunmayı hedefledik. İhtiyaclarımızı karsılamadığı için özel yazılım yolunda ilerledik ve ilerliyoruz. Yorumunuz ve iyi niyetiniz için çok teşekkürler hepimiz için herseyin hayırlısı olmasını diliyorum.aLemFmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-09-2015, 00:01:12Kusura bakmayın ve alınmayın fakat tasarım gerçekten hiç hoş değil hocam. Domain'inize yakışır bir site olduğu kanısında da değilim ve açık açık gördüklerimi yazacağım.
- Bu site de tasarım denilen birşey yok, r10'daki "ben acemiyim" diyen arkadaşların birçoğu bile bu tasarımdan daha güzelini çizerler. Hatta r10'da satılan wordpress temalarından bir tane alıp onun üzerinden gitseydiniz daha iyi olurdu, en azından o arkadaşlar kullanıcı deneyimini çok olmasa da yine de gözönünde tutuyorlar.
- Kullanıcı deneyimi oluşturmak açısından siteniz ve yerleşimler çok kötü. Yani diyorum ki "Kullanıcıların alışmış olduğu dinamiklere uygun bir tasarım değil bu" daha da kısası bu tasarım doğru bir analiz'in ürünü değil. Hatta analiz bile edildiğini düşünmüyorum.
- Bir çok bölüm şahsen geçiştirilerek yapılmış, örneğin yazıların altında bulunan yorum bölümü. Yorum bölümleri bir site'nin can'ı canan'ıdır, hele ki bayan siteleri için bu bölüm el işçiliğini daha fazla ister ki sizin sitenizde bundan eser yok,
- Birbirimizi kandırmayalım bu site de responsive dahil 150 sayfalık bir html&css iş'i yok,
- "Kaynağı görüntüle" 'ye tıkladığımız zaman görülüyor ki site'nin w3c standartlarıyla alakası yok yani temiz kodlanmamış, örnek olarak style tag'ları cirit atıyor, bunlar seo değerlendirmelerinde eksi hanesine yazılıyor biliyorsunuz değil mi?
- Blog bölümünüzde biraz aşağıya inerseniz görürsünüz karakter seti hataları mevcut,
- Aşağıya indikçe gelen içerik hareketi'nin size hiçbir avantajı yok, bence sayfalama mantığına dönmelisiniz,
- Mobil'de de hatalar mevcut, bunlardan biri hamburger menu'de. aksiyondan önce stop() eklerseniz çözülecek,
- Logo fikir güzel ama şuan ki logo tasarımı hoş değil tam yansıtmıyor,
Acımasızca değerlendirdiğimi düşünebilirsiniz ama bugün'ün sitelerinde böyle hatalar olmamalı hele ki bu domain'de hataya yer dahi olmamalı görüşündeyim. Yorumlarımı yapıcı olarak algılarsanız sevinirim zira sizinle bir tanışıklığım yok, domain harika iken sitenin son derece kötü olması beni/bizleri sadece üzer.
Sizin acilen Kullanıcı Deneyimi'nin kavramını bilen ve Tasarım Yetileri iyi olan bir tasarımcıya ihtiyacınız var.
sistemin farklı olduğunu kanıtlamak için bile rakip site verilmiş aklımızda yokken onedio karşılaştırması yaptırıyosun
kolay gelsin.