Bende genel anlamda beğenmemekle birlikte bana hoş görünmeyen birkaç yeri yazayım;
- Hiç sevmediğim Lazyload'ta gif bile yok,
- Sosyal medya logolarında bence sitelerin kendi renkleri kullanılmadı; yazıcıdan renksiz çıkarmıyorsunuz bir renk kodu var o kadar,
- Popüler /Yeni Haberler sekmesinde hangisinde olduğumuz anlaşılmıyor,
- Anasayfada Sidebar'ın bir kısmı boş kalmış,
- Slider'da resimler arası boşluk ve radius orayı hoş kılar.