Orta iyi bir site olmuş (6/10) profesyonel UI/UX desteğine ihtiyacınız var, özel mesaj atarsanız yardımcı olabilme şansım olabilir.
Yorumunuz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:43:44 -->-> Daha önceki mesaj 23:43:08 --
tasarımı ben de beğenmedim, projeye başarılar dilerim..
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olmasını diliyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:45:17 -->-> Daha önceki mesaj 23:43:44 --
Tasarım alaşılmışlığın dışında , çok güzel olmuş işALLAH emeğinizin karşılığını alırsınız.
Bizde bunu hedeflemiştik. Sıradan wordpress temalarından uzak insanlara farklı olacak birşeyler sunmayı hedefledik. İhtiyaclarımızı karsılamadığı için özel yazılım yolunda ilerledik ve ilerliyoruz. Yorumunuz ve iyi niyetiniz için çok teşekkürler hepimiz için herseyin hayırlısı olmasını diliyorum.