• 12-08-2013, 16:00:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir kaç batmaya yakın ve kötü yönetilen forumlardan bıktığımız ve haksızlıklara uğradığımız için, yaklaşık 10 kişi

    bir olduk ve yeni bir hizmetkar, haksızlığa karşı, para için değil millet için çalışan, düzenli ve insancıl bir

    Webmaster Forumu oluşturmaya karar verdik.

    Yaklaşık 2 hafta ön çalışmalarımızı yaptık ve yeni forumumuza bir şekil aldırdık. Sizin haklı olduğunuz, haksızın

    yer almadığı bir Webmaster Forumu için sizlere ihtiyacımız var. Amacımız diğer forumlarda yakındığımız şeyleri bu

    forumda barındırmadan yeni nesile, iyi ve bilgin Webmaster'lar yetiştirmek.

    Sizin destekleriniz ile inşallah gelişeceğiz ve yeni bir çağ başlatacağız. Yardımlarınızı esirgemeyin.

    Şuan eksiklerimiz var. Ama eksiklerin azalması için ilk başta size ihtiyacımız var. Sizin desteğiniz ile yakın zamanda büyüyeceğiz. Size hizmet vereceğimizin sözünü veriyoruz.

    Moderatör alımı olacaktır.

    Klavyex.com
  • 12-08-2013, 16:05:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun, ancak keşke R10 varken webmaster forumu açmasaydınız. Bunun yerine alanı biraz daraltarak uzman olduğunuz konuda bir forum açarsanız, tutma şansı çok daha yüksektir. Çok sayıda webmaster forumu olması ve her şeyden önemlisi R10'un varlığı nedeniyle tutunabilmeniz epeyce zor.
  • 12-08-2013, 16:09:14
    #3
    Belli bir alanda açsaydınız daha iyi olurdu.aksi halde çöp site olarak tarihe karışır.
  • 12-08-2013, 16:12:10
    #4
    Bu kaçıncı yeni açılan Webmaster Forumu tanıtımı oldu R10'da bilemiyorum ama hepsi şu anda ya kapalı ya sahipleri yüzlerine bakmıyor. Herkes R10'un aktifliğini görerek böyle bir oluşum çıkarmak istiyor fakat sonuç hep hüsran, boşuna harcanan emek. Türkiye'de R10'dan başka webmaster forumuna güven yok.

    Keşke genel webmaster forumu değilde belirli konular üzerinde faaliyet gösteren içerik oluştursanız işte o zaman daha bir farklı ve başarılı olurdunuz.

    Yinede başarılar.
  • 12-08-2013, 16:14:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Airy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, ancak keşke R10 varken webmaster forumu açmasaydınız. Bunun yerine alanı biraz daraltarak uzman olduğunuz konuda bir forum açarsanız, tutma şansı çok daha yüksektir. Çok sayıda webmaster forumu olması ve her şeyden önemlisi R10'un varlığı nedeniyle tutunabilmeniz epeyce zor.
    öneriniz için teşekkür ederim. Ama her bir alanda rakabet var ve olması gerek. Ayrıca bazı yerlere gelmek için zaman çok önemli. Umarım zamanla istediğimiz yere geliriz. Bir işe karşı sevgi ve istek varsa mutlaka o iş tutar ve istediğini alırsın. Türkiyede bir kaç forum var ama bu sorun olmayacaktır bizler için. İster sanalda ister hayatın kendisinde aynı işi gören yüzlerce firma veya kuruluşlar var. Bazıları tam yükseklerde bazılarıda ortalarda oluyo. Tam yüksekte olmasakta belli bi kitleye hizmet etmemiz bile bizim için gurur verici olacaktır.

    BLev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli bir alanda açsaydınız daha iyi olurdu.aksi halde çöp site olarak tarihe karışır.
    Teşekker ederim. Tarihte yaşamadan bilmek biraz zor oluyo. Hayat tecrübeme dayanarak söyleye bilirimki insanın bir şeyi yapabilmesi için o şeye inanması gerek.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:14:51 -->-> Daha önceki mesaj 16:13:15 --

    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kaçıncı yeni açılan Webmaster Forumu tanıtımı oldu R10'da bilemiyorum ama hepsi şu anda ya kapalı ya sahipleri yüzlerine bakmıyor. Herkes R10'un aktifliğini görerek böyle bir oluşum çıkarmak istiyor fakat sonuç hep hüsran, boşuna harcanan emek. Türkiye'de R10'dan başka webmaster forumuna güven yok.

    Keşke genel webmaster forumu değilde belirli konular üzerinde faaliyet gösteren içerik oluştursanız işte o zaman daha bir farklı ve başarılı olurdunuz.

    Yinede başarılar.
    Tavsiye ve fikirleriniz için çok teşekkür ederim. Biz o keslerden olmamak için bu işe kol koyduk. İnşallahta olmayacagız.
  • 12-08-2013, 16:20:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    INSPECTOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer webmaster forumlarında olan eksikleri, hataları, yöneticilerin davranışlarını v.b unsurları dikkatlice gözlemleyerek sitenizde hayata geçirirseniz zamanla iyi yerlere geleceğinizi düşünüyorum. Hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim. Duymak istediğimde buydu zaten. Her şey çizilen yoldan asılıdır. İnşallah çizdiğimiz yol bizler için uğurlu olur.
  • 12-08-2013, 16:24:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    güzel site yapmışsınız hayırlı olsun
  • 12-08-2013, 16:33:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kcyg17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel site yapmışsınız hayırlı olsun
    Güzel yorumunuz için çook teşekkür ederim.
  • 12-08-2013, 16:34:36
    #9
    dün fuubda r10 hakkında atıp tutuktan sonra burada tanıtım yapmanız çok yanlış.