Bu kaçıncı yeni açılan Webmaster Forumu tanıtımı oldu R10'da bilemiyorum ama hepsi şu anda ya kapalı ya sahipleri yüzlerine bakmıyor. Herkes R10'un aktifliğini görerek böyle bir oluşum çıkarmak istiyor fakat sonuç hep hüsran, boşuna harcanan emek. Türkiye'de R10'dan başka webmaster forumuna güven yok.

Keşke genel webmaster forumu değilde belirli konular üzerinde faaliyet gösteren içerik oluştursanız işte o zaman daha bir farklı ve başarılı olurdunuz.

Yinede başarılar.