Hayırlı olsun, ancak keşke R10 varken webmaster forumu açmasaydınız. Bunun yerine alanı biraz daraltarak uzman olduğunuz konuda bir forum açarsanız, tutma şansı çok daha yüksektir. Çok sayıda webmaster forumu olması ve her şeyden önemlisi R10'un varlığı nedeniyle tutunabilmeniz epeyce zor.