Arkadaşlar pc yi nete Açmak için çalışmalarım devam edio biraz beceriksizimdir.
easyphp ile localhostu çalıştırdım.
80 portunuda açtım.
ama ipden girince
modemin giriş sayfası çıkıyor bunu nasıl halledecem bi yardım...
Port AÇtım Bi yardım :D
16
●1.577
- 27-09-2007, 02:21:51modeminin giriş sayfasına gir şifreni yaz modemin neyse oradan da aç portunu modemin ethernettir sanırım.
- 27-09-2007, 02:52:16ayrıca portu açmanın ne anlamı var anlamadım 80 portun zaten açıktır 80 web portudur kapalı olsa giremezsin nete gerek yok yani.Sen defaulta al baştan dene easy php için ekstra birşeye gerek yok.
- 27-09-2007, 03:13:47Kendi bilgisayarından gireresen modem sayfası açılır, başka bir bilgisayardan girmeyi ya da vekil sunucu kullanmayı dene. Mesela Proxify® anonymous proxy - surf the Web privately and securely gibi anonim sörf sitelerini kullanmayı dene.
- 27-09-2007, 03:42:09Üyeliği durdurulduöyle girebiliyorum.MRY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama başka pcden bu ip yi yazınca girecekmiki !!
benim istediğim aslında şu
no-ip den bi isim aldım
orayı yazdığım zaman localhostu görmesini istiyorum.