• 27-09-2007, 02:18:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar pc yi nete Açmak için çalışmalarım devam edio biraz beceriksizimdir.

    easyphp ile localhostu çalıştırdım.
    80 portunuda açtım.
    ama ipden girince
    modemin giriş sayfası çıkıyor bunu nasıl halledecem bi yardım...
  • 27-09-2007, 02:21:51
    #2
    modeminin giriş sayfasına gir şifreni yaz modemin neyse oradan da aç portunu modemin ethernettir sanırım.
  • 27-09-2007, 02:23:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam portu açtım.
    öreneğin benim pcmin ip adresi
    212.212.212.1:80 Bu şekilde de modemin sayfası çıkıyor.
  • 27-09-2007, 02:52:16
    #4
    ayrıca portu açmanın ne anlamı var anlamadım 80 portun zaten açıktır 80 web portudur kapalı olsa giremezsin nete gerek yok yani.Sen defaulta al baştan dene easy php için ekstra birşeye gerek yok.
  • 27-09-2007, 03:06:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    dedfiğiniz gibi port açtım veya açmadım pek değişen bişi olmadı

    benim anlamadığım mesele ip adresini girdiğimde modemin giriş sayfası çıkıyor.
    bense o ip ye girilince localhosttaki dosyaların görünmesini istiyorum
    bunun bi yolu varmı
    ?
  • 27-09-2007, 03:07:38
    #6
    easy php de ipye öle girilmez http://127.0.0.1 dene bakalım
  • 27-09-2007, 03:13:47
    #7
    Kendi bilgisayarından gireresen modem sayfası açılır, başka bir bilgisayardan girmeyi ya da vekil sunucu kullanmayı dene. Mesela Proxify® anonymous proxy - surf the Web privately and securely gibi anonim sörf sitelerini kullanmayı dene.
  • 27-09-2007, 03:27:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    no-ip ile deniyorum başka pc dende deniyorum gene modemin giriş sayfası çıkıyor ne hikmetse
  • 27-09-2007, 03:42:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MRY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    easy php de ipye öle girilmez http://127.0.0.1 dene bakalım
    öyle girebiliyorum.

    ama başka pcden bu ip yi yazınca girecekmiki !!

    benim istediğim aslında şu
    no-ip den bi isim aldım
    orayı yazdığım zaman localhostu görmesini istiyorum.