Arkadaşlar pc yi nete Açmak için çalışmalarım devam edio biraz beceriksizimdir.

easyphp ile localhostu çalıştırdım.
80 portunuda açtım.
ama ipden girince
modemin giriş sayfası çıkıyor bunu nasıl halledecem bi yardım...