dedfiğiniz gibi port açtım veya açmadım pek değişen bişi olmadı

benim anlamadığım mesele ip adresini girdiğimde modemin giriş sayfası çıkıyor.
bense o ip ye girilince localhosttaki dosyaların görünmesini istiyorum
bunun bi yolu varmı
?