• 18-10-2010, 10:14:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Canlı skorları xml ile bir siteden çekeceğiz. Bir arkadaşla konuşurken telif hakkından falan bahsetti. Sizce böyle birşey söz konusu olabilir mi? Durduk yere başımızı ağrıtmayalım...
  • 18-10-2010, 10:16:46
    #2
    Canlı skorların nasıl bir telif hakkı olabilir ki? Fikir ve sanat ürünlerinin telif hakkı olur.
  • 18-10-2010, 10:18:47
    #3
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canlı skorların nasıl bir telif hakkı olabilir ki? Fikir ve sanat ürünlerinin telif hakkı olur.
    Haklısınız, telif hakkı demek yanlış oldu.

    Bir hizmeti bedelsiz olarak almanın bir sıkıntısı olur mu peki. Sonuçta adamlar bir hizmet veriyor ve sen hiçbir ücret ödemeden o hizmetten faydalanıyorsun?
  • 18-10-2010, 11:53:46
    #4
    sıkıntı olacağını sanmam. zaten sıkıntı yaratacaksa onlar açısından o hizmeti başka siteler çekmesin diye bir engel koyarlar
  • 18-10-2010, 12:43:54
    #5
    Herkes gerek php ile, gerek xml ile çekiyor bir yerlerden. Sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Öyle bir durumda da önce size ulaşarak bu işlemi yapmamanızı söyleyeceklerdir. Direk gelip tepenize binmezler herhalde
  • 18-10-2010, 13:21:12
    #6
    İşte korkum o Uyarı gelirse kaldırırız ama lappadanak hukuki yollara başvururlarsa o zaman yandı gülüm keten helva
  • 18-10-2010, 13:48:07
    #7
    Bu site'den ücretsiz çekebilirsin herhangi bir sorun çıkacağını sanmam, maçkolik 'de yabancı bir siteden sonuçları çekiyor 'du ama ücret ödüyorlarmı bilinmez.