Merhaba arkadaşlar.
Canlı skorları xml ile bir siteden çekeceğiz. Bir arkadaşla konuşurken telif hakkından falan bahsetti. Sizce böyle birşey söz konusu olabilir mi? Durduk yere başımızı ağrıtmayalım...
Canlı Skorlar, Telif hakkı?
6
●570
- 18-10-2010, 10:18:47Haklısınız, telif hakkı demek yanlış oldu._Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir hizmeti bedelsiz olarak almanın bir sıkıntısı olur mu peki. Sonuçta adamlar bir hizmet veriyor ve sen hiçbir ücret ödemeden o hizmetten faydalanıyorsun?