Herkes gerek php ile, gerek xml ile çekiyor bir yerlerden. Sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Öyle bir durumda da önce size ulaşarak bu işlemi yapmamanızı söyleyeceklerdir. Direk gelip tepenize binmezler herhalde