Merhaba arkadaşlar.

Canlı skorları xml ile bir siteden çekeceğiz. Bir arkadaşla konuşurken telif hakkından falan bahsetti. Sizce böyle birşey söz konusu olabilir mi? Durduk yere başımızı ağrıtmayalım...