• 10-06-2010, 14:59:16
    #10
    Evrenlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolik ben arkadasa +rep , -rep konusunda yardım ettim ben olayın repinde itraderinda degilim . Arkadas bana sağol diye -rep vermiş biraz sasırdım
    Arkadaş büyük ihtimalle yanlış vermiştir.
  • 10-06-2010, 15:21:59
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu rep olayıda iyice sıkmaya başladı. Komple kalksa daha iyi olacak bence. Alışveriş yaparken itrader bakıyoruz zaten.
  • 10-06-2010, 16:26:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Aman sende başlama
  • 10-06-2010, 18:11:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    özür dilerim Evrenlee arkadaşım.bana bi ark teraziye tıklıcan demişti kayıt olduğum gün..ben de baktım orda yorum yapman gerekiyor.bide değerlendirmicem yazınca yorum yazmicam sandım.gerçekten çoooook özür dilerim. Evrenlee
  • 10-06-2010, 21:42:02
    #15
    Üyeliği durduruldu
    karadarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özür dilerim Evrenlee arkadaşım.bana bi ark teraziye tıklıcan demişti kayıt olduğum gün..ben de baktım orda yorum yapman gerekiyor.bide değerlendirmicem yazınca yorum yazmicam sandım.gerçekten çoooook özür dilerim. Evrenlee
    önemli değil rep bizim için . ögrenmene sevindim ama