özür dilerim Evrenlee arkadaşım.bana bi ark teraziye tıklıcan demişti kayıt olduğum gün..ben de baktım orda yorum yapman gerekiyor.bide değerlendirmicem yazınca yorum yazmicam sandım.gerçekten çoooook özür dilerim. Evrenlee
önemli değil rep bizim için . ögrenmene sevindim ama