özür dilerim Evrenlee arkadaşım.bana bi ark teraziye tıklıcan demişti kayıt olduğum gün..ben de baktım orda yorum yapman gerekiyor.bide değerlendirmicem yazınca yorum yazmicam sandım.gerçekten çoooook özür dilerim. Evrenlee