Arkadaşlar ileride bir lisanslı vbulletin alacağım. Şimdi ise merak ettiğim şey başka hangi forum sistemini kurarsam, o kurduğumdan vbulletin veri transferini kolaylıkla gerçekleştirebilirim ? (ve vbulletin lisansları süresizdi değilmi ?)
iyi akşamlar
Forum veri transferi hakkında soru ?
8
●278
- 18-05-2010, 00:21:43Üyeliği durdurulduSql uzmanı değilim ama çevirmek için araçlar var. Bu arada size pm attım.Berkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2010, 01:25:33Üyeliği durduruldumybb ye geçiş vardır hocam merge deniliyor adına destek sitelerin hemen hemen hepsinde vardır.
- 18-05-2010, 20:47:29eğer vbulletin alacaksanız neden başka forum kuruyorsunuz vbulletin kurup sonralisanslı hale getirebilirsiniz?