• 18-05-2010, 00:14:32
    #1
    Arkadaşlar ileride bir lisanslı vbulletin alacağım. Şimdi ise merak ettiğim şey başka hangi forum sistemini kurarsam, o kurduğumdan vbulletin veri transferini kolaylıkla gerçekleştirebilirim ? (ve vbulletin lisansları süresizdi değilmi ?)

    iyi akşamlar
  • 18-05-2010, 00:17:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vBulletin owned lisans ömür boyudur. Mybb deneyebilirsin.
  • 18-05-2010, 00:19:42
    #3
    veri kaybı olmadan vbulletin'a taşıyabilirim değilmi ? ve taşıamdıda zormudur okadar?
  • 18-05-2010, 00:21:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Berkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veri kaybı olmadan vbulletin'a taşıyabilirim değilmi ? ve taşıamdıda zormudur okadar?
    Sql uzmanı değilim ama çevirmek için araçlar var. Bu arada size pm attım.
  • 18-05-2010, 00:22:30
    #5
    Tamam saol =) pm ide gördüm hehe
  • 18-05-2010, 01:25:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mybb ye geçiş vardır hocam merge deniliyor adına destek sitelerin hemen hemen hepsinde vardır.
  • 18-05-2010, 01:28:12
    #7
    daha önceki sitelerimden birini mybb den vbulletine hiç sorun yaşamadan aktarmıştım.mybb ile başlayın vb ye çevirmesi kolay
  • 18-05-2010, 13:19:50
    #8
    Tamam çok teşekkürler.
  • 18-05-2010, 20:47:29
    #9
    eğer vbulletin alacaksanız neden başka forum kuruyorsunuz vbulletin kurup sonralisanslı hale getirebilirsiniz?