Berkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
veri kaybı olmadan vbulletin'a taşıyabilirim değilmi ? ve taşıamdıda zormudur okadar?
Sql uzmanı değilim ama çevirmek için araçlar var. Bu arada size pm attım.