Arkadaşlar ileride bir lisanslı vbulletin alacağım. Şimdi ise merak ettiğim şey başka hangi forum sistemini kurarsam, o kurduğumdan vbulletin veri transferini kolaylıkla gerçekleştirebilirim ? (ve vbulletin lisansları süresizdi değilmi ?)
iyi akşamlar