• 30-06-2007, 17:35:43
    #1
    Merabalar arkadaslar ben siteye sag tarafine bir menü yaptim ama sol tarafinada yapmak istiyorum olmuyor ayni sagdaki menü gibi solada bir tane yapmak istiyorum ne yapmam lazim? Assagada Menünün Kodlari vari

    <body>
    
     <table width="183" height="58" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="black" background="img/bg1.gif" class="style4" style="border:none">
      <tr>
        <td width="178" height="20" valign="top" background="img/sol_ust.gif"><div align="center" class="style1"><b><font size="2" color="white">Menü</b></font></div></td>
      </tr>
      
    
    <tr>
        <td valign="top">&nbsp;<IMG SRC="Resim adresi"><BR/><center><font size="1" color="white">yAZI
    
    <p>Yazi
    
    <p>Yazi </b></font><br/></center></p></p>
    </td>
      </tr>
    </table>
    </body>
  • 30-06-2007, 17:42:49
    #2
    <table align="right" yap
  • 30-06-2007, 17:52:52
    #3
    Kardesim <table align=" '' diye bir yer yokki ginede bir kac yerini right yaptim gine olmadi
  • 30-06-2007, 17:54:10
    #4
     <table align="right" width="183" height="58" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="black" background="img/bg1.gif" class="style4" style="border:none">
    align yok zaten kendin eklicen
  • 30-06-2007, 18:05:09
    #5
    Kardesim Yaptim ama Dengesiz Duruyor diger Menü Biri Assagada Biri Yukarda Oluyor Benim istedigim iKiside Esit Hizada Durmasi Ortayada Bir Resim Koyacagim Cünkü (: iNs. Cok olmuyorumdur.