Merabalar arkadaslar ben siteye sag tarafine bir menü yaptim ama sol tarafinada yapmak istiyorum olmuyor ayni sagdaki menü gibi solada bir tane yapmak istiyorum ne yapmam lazim? Assagada Menünün Kodlari vari

<body>

 <table width="183" height="58" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="black" background="img/bg1.gif" class="style4" style="border:none">
  <tr>
    <td width="178" height="20" valign="top" background="img/sol_ust.gif"><div align="center" class="style1"><b><font size="2" color="white">Menü</b></font></div></td>
  </tr>
  

<tr>
    <td valign="top">&nbsp;<IMG SRC="Resim adresi"><BR/><center><font size="1" color="white">yAZI

<p>Yazi

<p>Yazi </b></font><br/></center></p></p>
</td>
  </tr>
</table>
</body>