Konu
2 Tarafta Nasil Menü Yapabilirim
30-06-2007, 18:05:09
#5
Fr3cH
Kardesim Yaptim ama Dengesiz Duruyor diger Menü Biri Assagada Biri Yukarda Oluyor Benim istedigim iKiside Esit Hizada Durmasi Ortayada Bir Resim Koyacagim Cünkü (: iNs. Cok olmuyorumdur.