• 08-04-2010, 20:52:51
    #1
    arkadaşlar vbulletin 4.0.2 forum aldım bunu 1 den fazla hostname de kurabilirmiyim...elimde 3 tane host var bu 3 hosta kurabilirmiyim teşekkürler..biraz da açıklama yarparsanız sevinirm..

    çok teşekkürler
  • 08-04-2010, 21:04:36
    #2
    vbulletin lisansli bir scriptir lisans hangi domain ismine alindiysa sadece o domain ustunde kalmasi gerekir, Tabi baska domainlerinize kurabilirsiniz ama siteniz biraz hit yaptigi zaman ve vbulletine sikayet gittigi zaman aninda sitenizi kapata bilirler bunlarida goz onunde bulundurmaniz gerekiyor

    Kolay gelsin.
  • 08-04-2010, 21:18:07
    #3
    RahuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletin lisansli bir scriptir lisans hangi domain ismine alindiysa sadece o domain ustunde kalmasi gerekir, Tabi baska domainlerinize kurabilirsiniz ama siteniz biraz hit yaptigi zaman ve vbulletine sikayet gittigi zaman aninda sitenizi kapata bilirler bunlarida goz onunde bulundurmaniz gerekiyor

    Kolay gelsin.

    yooo satın alırken direk alıyoruz hiçbbir domain ismi belirtmiyoruz???
  • 08-04-2010, 21:23:36
    #4
    Hala hala Vbulletin domain ismine lisanslanmiyormuydu? benmi yalnis hatirliyorum yoksa o olaymi kalkti domain ismine lisans yoksa guncellemelerde sorun yasanmiyorsa kurarsiniz ozaman baska domainlerinizede kafam karisti simdi su lisans olayina
  • 08-04-2010, 21:29:41
    #5
    RahuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala hala Vbulletin domain ismine lisanslanmiyormuydu? benmi yalnis hatirliyorum yoksa o olaymi kalkti domain ismine lisans yoksa guncellemelerde sorun yasanmiyorsa kurarsiniz ozaman baska domainlerinizede kafam karisti simdi su lisans olayina
    yok arkadaş ne domaini benim sorum açık gayet birden fazla domain de lisasnlı vbulletin kurabiliyormuyuz.??
  • 08-04-2010, 21:30:56
    #6
    Benim cevabimda acik zaten kardes vbulletin domaine lisansli degilse diger domainlerinizdede kullanabilirsiniz hepsi bu
  • 08-04-2010, 21:35:33
    #7
    RahuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim cevabimda acik zaten kardes vbulletin domaine lisansli degilse diger domainlerinizdede kullanabilirsiniz hepsi bu
    yooo alakası yok domaine lisanslamayla benim bildiğim aldığın vbulletini en az 3 ay sonra başka bir domainde kurabiliyorsun..böyle biliyorum ama en iyi bilen kim ona soruyorum...senin dediğin doğru değil
  • 08-04-2010, 21:36:58
    #8
    1 Lisans = 1 Forum

    Lisanssız vBulletin dosyları ile kurulum yapacaksanız isterseniz 100 tane kurulum yapın..
  • 08-04-2010, 21:37:40
    #9
    1 Lisans 1 site..