arkadaşlar vbulletin 4.0.2 forum aldım bunu 1 den fazla hostname de kurabilirmiyim...elimde 3 tane host var bu 3 hosta kurabilirmiyim teşekkürler..biraz da açıklama yarparsanız sevinirm..
çok teşekkürler
vbulletin hakkında yardım plz?
37
●1.290
- 08-04-2010, 21:04:36vbulletin lisansli bir scriptir lisans hangi domain ismine alindiysa sadece o domain ustunde kalmasi gerekir, Tabi baska domainlerinize kurabilirsiniz ama siteniz biraz hit yaptigi zaman ve vbulletine sikayet gittigi zaman aninda sitenizi kapata bilirler bunlarida goz onunde bulundurmaniz gerekiyor

Kolay gelsin. - 08-04-2010, 21:18:07RahuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yooo satın alırken direk alıyoruz hiçbbir domain ismi belirtmiyoruz??? - 08-04-2010, 21:29:41yok arkadaş ne domaini benim sorum açık gayet birden fazla domain de lisasnlı vbulletin kurabiliyormuyuz.??RahuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2010, 21:35:33yooo alakası yok domaine lisanslamayla benim bildiğim aldığın vbulletini en az 3 ay sonra başka bir domainde kurabiliyorsun..böyle biliyorum ama en iyi bilen kim ona soruyorum...senin dediğin doğru değilRahuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
