arkadaşlar vbulletin 4.0.2 forum aldım bunu 1 den fazla hostname de kurabilirmiyim...elimde 3 tane host var bu 3 hosta kurabilirmiyim teşekkürler..biraz da açıklama yarparsanız sevinirm..

çok teşekkürler