RahuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala hala Vbulletin domain ismine lisanslanmiyormuydu? benmi yalnis hatirliyorum yoksa o olaymi kalkti domain ismine lisans yoksa guncellemelerde sorun yasanmiyorsa kurarsiniz ozaman baska domainlerinizede kafam karisti simdi su lisans olayina
yok arkadaş ne domaini benim sorum açık gayet birden fazla domain de lisasnlı vbulletin kurabiliyormuyuz.??