• 01-04-2010, 22:53:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Wp sitelere post atılır. Günlük şekilde çalışma yapıyorum.
    İlk önce postları atarım daha sonra ödeme alırım Ödeme Yerine Pr3 Pr2 Sağlam
    Domainde Olabilir.

    İletişim için pm atınız.
    Yada
    Msn:menelworm@hotmail.com.tr
  • 02-04-2010, 16:23:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    konu güncel..
  • 02-04-2010, 23:48:48
    #3
    Flood yasaktır. İlgilenecek biri çıkarsa elbet bulur önlere çıkarmanıza gerek yok iş arayan sayfalarına bakınız isterseniz.
  • 03-04-2010, 00:21:48
    #4
    Mp3SouL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flood yasaktır. İlgilenecek biri çıkarsa elbet bulur önlere çıkarmanıza gerek yok iş arayan sayfalarına bakınız isterseniz.
    Flood'un ne olduğunu bilmeden gelip burda millete ahkâm kesmeyin. İnsanların " konu güncel " yazarak hadlerini aşmadan konularını güncellemekte bir sakınca veyahut bunun yasak olduğuna dair bir forum kuralı göremedim.
  • 03-04-2010, 00:24:39
    #5
    öncelikle tartısılması gereken sey konunun yeri burası mı ?
  • 03-04-2010, 02:04:05
    #6
    WebEngineer adamım düzgün konuş sen giderken biz geliyorduk.

    Edit=
    17-) Konuları üstte tutmak için, "up" / "konu yukarı" gibi mesajlar yazan, veya eski mesajını silip yeni mesaj yazan kullanıcılar, forumdan 5 gün uzaklaştırılır, ve ilgili konu silinir.
  • 03-04-2010, 02:14:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mp3SouL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WebEngineer adamım düzgün konuş sen giderken biz geliyorduk.

    Edit=
    17-) Konuları üstte tutmak için, "up" / "konu yukarı" gibi mesajlar yazan, veya eski mesajını silip yeni mesaj yazan kullanıcılar, forumdan 5 gün uzaklaştırılır, ve ilgili konu silinir.
    Tamam hocam tartışma konusu açmanıza gerek yok
  • 03-04-2010, 02:15:09
    #8
    Mp3SouL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WebEngineer adamım düzgün konuş sen giderken biz geliyorduk.

    Edit=
    17-) Konuları üstte tutmak için, "up" / "konu yukarı" gibi mesajlar yazan, veya eski mesajını silip yeni mesaj yazan kullanıcılar, forumdan 5 gün uzaklaştırılır, ve ilgili konu silinir.
    Sen kimsinde benle böyle konuşma haddini kendinde buluyorsun ?

    Sen yokkende biz vardık bu forumda haddini bilde öyle konuş. Üç kere üst üste mesaj yazarsa flood olup burda ban sebebi olur.

    Bilip bilmeden ötmeyin ya.
  • 03-04-2010, 02:20:22
    #9
    ben ban sebebi demedim ki arkadaşa sadece flood yasak olduğunu söyledim.
    sen nasıl konuşabiliyorsan bende konuşabiliyorum biz yokken burda olmuşunda nolmuş çok bilmişlik taslıyarak geçinenler sınıfına girmişsin afedersin ama