WebEngineer adamım düzgün konuş sen giderken biz geliyorduk.
Edit=
17-) Konuları üstte tutmak için, "up" / "konu yukarı" gibi mesajlar yazan, veya eski mesajını silip yeni mesaj yazan kullanıcılar, forumdan 5 gün uzaklaştırılır, ve ilgili konu silinir.
Sen kimsinde benle böyle konuşma haddini kendinde buluyorsun ?
Sen yokkende biz vardık bu forumda haddini bilde öyle konuş. Üç kere üst üste mesaj yazarsa flood olup burda ban sebebi olur.
Bilip bilmeden ötmeyin ya.