ben ban sebebi demedim ki arkadaşa sadece flood yasak olduğunu söyledim.
sen nasıl konuşabiliyorsan bende konuşabiliyorum biz yokken burda olmuşunda nolmuş çok bilmişlik taslıyarak geçinenler sınıfına girmişsin afedersin ama