• 04-03-2010, 20:35:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar, benim bir domainim var ve onu geri alacağım şimdi kafamı karıştıran orda kredi kartına taksit var ben şimdi kredi kartımla domaini alsam o taksitler ödenirken domain aktif olur değil mi?
    1. sorum buydu
    2. sorum su domain ücreti
    Toplam (TL) : 30.6

    şimdi ben 12 ay taksit seçeneğini işaretlesem 30,6/12 (Her ay 2.55TL) şeklinde ödeme yapıcağım değil mi? bilgi verirseniz sevinirim.

    Saygılarımla.. lütfen konu hakkında bilgi sahibi olanlar acele yorum yazsın
  • 04-03-2010, 20:36:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet, limitinizden tutarı tamamı düşecek ama her ay taksit tutarı ekstrenize yansıtılacak.
  • 04-03-2010, 20:39:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    uFig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, limitinizden tutarı tamamı düşecek ama her ay taksit tutarı ekstrenize yansıtılacak.
    Nasıl yani ben kredi kartı kullanmıyorum. Arkadaşın kredi kartından ödeme yapmayı düşünüyorum. Anlayacağım dilden yazarsan sevinirim
  • 04-03-2010, 20:41:37
    #4
    Yani kartınızda 30 tl limit var diyelim, siz taksitli seçtiniz ürün 30 tl tuttu.

    30 tl direk limitinizden düşer, ama siz bankaya ödemeyi taksit taksit yaparsınız.

    Yani ilk gelen faturanızda 30 değilde atıyorum 2.55 ( 1/12 ) şeklinde görünür.
  • 04-03-2010, 20:41:39
    #5
    1. sorun evet hemen domain aktif olur.
    2. sorun eğer taksitte vade farkı uygulamıyorsa evet 12 taksitte 2.55 ödeyeceksiniz.
  • 04-03-2010, 20:42:14
    #6
    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani ben kredi kartı kullanmıyorum. Arkadaşın kredi kartından ödeme yapmayı düşünüyorum. Anlayacağım dilden yazarsan sevinirim
    yani her ay faturada 2.55 TL'lik ödeme bilgisi gözükecek diyor
  • 04-03-2010, 20:42:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    uFig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani kartınızda 30 tl limit var diyelim, siz taksitli seçtiniz ürün 30 tl tuttu.

    30 tl direk limitinizden düşer, ama siz bankaya ödemeyi taksit taksit yaparsınız.

    Yani ilk gelen faturanızda 30 değilde atıyorum 2.55 ( 1/12 ) şeklinde görünür.
    hmm anladım ben ödemeyi kartla yapınca isimtescil direk parayı alcak ben borcumu bankaya her ay 2.55tl vererek ödeyeceğim sanırım doğru anladım

    Çok teşekkürler uFig.
  • 04-03-2010, 20:47:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler izmit_Lee ve HoXLeY
    yardımlar için sağolun.